Appen One giver personalet overblik

One – al velfærdsteknologi i én fremtidssikret løsning

One er en egenudviklet app med den grundlæggende vision om at være det naturlige omdrejningspunkt for opgaver, nødkald, alarmer og andre akutte hændelser indenfor den offentlige og private plejesektor. Yellowcare arbejder derfor ikke kun med egen produkter, men med alle de åbne produkter og løsninger der findes på markedet.

Infrastruktur

Med One ønsker vi at skabe den optimale infrastruktur på velfærds-, pleje og ældreområdet. Vores infrastruktur er baseret på en åben tilgang, så I ikke er låst til en bestemt produktserie, men løbende kan foretage tilføjelser eller udskiftning til nye eller alternative løsninger, efterhånden som markedet udvikler sig.

 

Fortrolighed og backup

Vi hoster alt infrastruktur på vores egne server så I er garanteret at alle oplysninger bliver behandlet fortroligt. Yderligere har vi en backup lokation, i tilfælde af nedbrud, kan den andet lokation uden problemer overtager. Vi overholder selvfølgelig alle relevante forordninger og gældende GDPR-regler omkring behandling og opbevaring af private oplysninger.

 

Ny velfærdsteknologi

Verden forandres konstant og velfærdsområdet er et af de områder hvor udviklingen går stærkt. Der kommer hele tiden nye muligheder, hvor velfærdsteknologi hjælper med at gøre pleje- og velfærdsarbejdet bedre, mere skånsomt eller smartere.

Med One kan i smertefrit integrere den nyeste teknologi i jeres hverdag. One er en app, der kan følgende med produkternes udvikling. Vi står for det tekniske, herunder opdateringer, udvikling, drift og vedligehold af infrastrukturen. Når nye produkter præsenteres, tilføjer vi dem til vores netværk så I stadigvæk kan samle det hele i en løsning – One.

 

Uddannelse og sparring

For at få det optimale udbytte af One, underviser vi naturligvis jeres medarbejder i appens funktioner og brug, på den måde bliver de komfortable med deres vigtige nye arbejdsredskab. Det giver en tryg opstart og skaber et sikkert grundlag for fremadrettet brug.

Vi følger løbende op på, hvordan det går med at bruge appen i praksis samt det tilhørende administrationsmodul Overblik. Opstår der behov for sparring eller efteruddannelse af personalet i One, står vi selvfølgelig til rådighed.

Sådan kan håndtering af et nødkald i One fungere

  • Alle nødkaldsopgaver er samlet ét sted. Personalet skal derfor kun kigge ét sted og have én telefon med.
  • Når borgeren trykker på sit nødkald, går kaldet automatisk via One til den plejer, der er tættest på. Plejeren kan så vælge enten at acceptere, eller afvise kaldet hvis de er optaget.
  • Accepterer plejeren kaldet, vil vedkommende kunne tale med borgeren og kollegerne kan se, at borgeren er i gode hænder.
  • Accepterer plejen ikke kaldet, går det enten videre til anden kollega eller til kontrolcentralen, hvor kaldet afleveres efter jeres anvisninger.
  • Når plejeren har været forbi borgeren, afsluttes opgaven i appen og forsvinder fra opgaveoversigten.